رد جذب استخدام معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش-راهبرد معاصر
علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد

رد جذب استخدام معلمان حق التدریسی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ جذب نیرو از طریق کانال‌هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 27
کد خبر: ۶۰۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 6 مهر) این کمیسیون اظهار داشت:‌ بررسی طرح مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در راستای ساماندهی دانشگاه‌های دولتی دستور کار نخست کمیسیون آموزش بود که بحث و بررسی در این باره صورت گرفت. 

وی با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با ضوابط و آیین‌نامه‌های نادرستی اداره می‌شوند افزود:بعد از بحث و بررسی در این باره و با نظر اعضای کمیسیون، طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت معتقد به اجرای رتبه بندی در حال فعلی بود ولی اعضای کمیسیون انتقاداتی را در این باره مطرح کردند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

فلاحی اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش دیگر دستور کار کمیسیون آموزش بود. 

وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد.

 

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار